Exposeren kun je leren!
Deelnemen aan een beurs is een kostbare aangelegenheid. Als bedrijf heb je overal aan gedacht, van het ontwerp van de stand tot en met de versnaperingen die je bezoekers voorzet. Toch schort er vaak iets aan de voorbereiding: hoe trek je nu op een goede manier de aandacht van bezoekers, tussen al het beursgeweld om je heen? Hoe zorg je ervoor dat bezoekers aan je stand met oprechte interesse door de stand medewerkers te woord worden gestaan?
Laten we eerlijk zijn: bezoekers hebben meer verdiend dan naar huis gaan met een tasje vol folders. Wat je wilt bereiken is dat bezoekers zich welkom voelen en zich laten verleiden tot het maken van een vervolgafspraak, om daarna met een hoofd vol inspirerende ideeën naar huis te gaan.
Wat jouw bedrijf nodig heeft is de TUIT Experience
DUURZAME RELATIE
Met onze unieke manier van werken tackelen we vijf problemen waar ieder bedrijf tegenaan loopt wanneer ze deelnemen aan een beurs: Hoe kan ons bedrijf zich maximaal onderscheiden, hoe kunnen mijn medewerkers op de stand zo effectief mogelijk zijn, op welke manier creëer ik een maximale gastvrijheid, hoe overtref ik alle verwachtingen van de bezoeker en hoe zorgen we voor een duurzame relatie?
Je mag je beursstand zien als een klein theater, vinden wij. Met onze ervaring op het gebied van bedrijfstrainingen in een theatersetting weten we als geen ander informatie over te dragen die beklijft en geven we jouw medewerkers alle tools om op een zo natuurlijk mogelijke manier de klanten met alle egards te behandelen.
Tuit Experience pakt de zaken anders aan en zorgt voor echte reuring. Laat jouw stand die boeiende plek zijn waar mensen door aangetrokken worden en waar oprechte interesse heerst. Wij doen dat door medewerkers ruim voor de beursdeelname te trainen en wij zijn zelf op de stand aanwezig met pakkend theater als publiekstrekker.
Waardevol en direct toepasbaar
PRAKTISCHE TRAINING
Het proces dat Maarten Tuit en zijn team de medewerkers aanleert bestaat uit ontvangen, voorstellen, vragen stellen, presenteren en afsluiten met een opdracht of afspraak. Veel efficiënter kan het bijna niet. Waar vroeger medewerkers op een beurs de hele folder stonden op te lepelen, daar leren wij medewerkers om met een beetje info van de klant een teaser te kunnen creëren op de beurs, goed voor de vervolgafspraak. De trainingen die wij aanbieden zijn zeer praktisch en direct toepasbaar, overigens ook na de beurs.
Upselling inbegrepen
Het is doorgaans gemakkelijker om nieuwe klanten te maken dan bestaande relaties uit te bouwen tot een hoger niveau. Op een beurs worden bestaande klanten vaak vergeten, in de drang om nieuwe klanten te maken.
Upselling is echter het sleutelwoord bij bestaande klanten. Daar helpt de Tuit Experience enorm bij.
Laat de TUIT Experience ook voor jou werken!
GOED GETRAIND VERKOOPTEAM
De TUIT Experience bestaat uit een professionele training van jouw stand medewerkers in de periode voorafgaand aan de beurs. In deze training worden op verfrissende en vooral leuke wijze de fijne kneepjes bijgebracht die van elke medewerker een echte ambassadeur maken. Na de training zijn jouw mensen er helemaal klaar voor en weten ze hoe ze gasten op de stand moeten ontvangen, boeien en hoe ze hen kunnen verleiden tot een aankoop of vervolgafspraak. De oprechte aandacht voor de klant staat centraal, we willen niets liever dan een tevreden bezoeker aan de stand zien.
Tijdens de beurs is Maarten Tuit met zijn team professionele theatermedewerkers (acteurs) actief om zoveel mogelijk reuring te creëren rondom jouw bedrijf. Goed acteerwerk, leuke activaties en alles bijgestaan door professioneel licht en geluid zullen zorgen voor een maximale aandacht!
Wil jij ook een goed getraind verkoopteam op je beursstand, bijgestaan door een vleugje 'magisch theater' om de aandacht goed te trekken? Neem dan vandaag nog contact met ons op!
Telefoongesprek inplannen
Wij zijn ook vermeld in het magazine D'FINING SPACES®